طراحی وب سایت هنرکده خواجوند

حادثه های که در رانندگی با آن مواجه می شویم برای هر راننده ای کم و بیش اتفاق افتاده و کمتر کسی در اثر برخورد با ماشین گذرش به صافکاری و مکان های این چنینی نخورده باشد . با افزایش خودرو ها در سطح شهر بروز تصادفات نیز بیشتر شده. اما حرفه صافکاری یک هنری بوده که تجربه و استعداد خاصی را می طلبد . افرادی در سطح شهر هستند که در این حرفه بسیار مستعد و هنرمند بوده ولی به دلیل سبک نادرست تبلیغات نتوانسته هنر خود را برای همگان عیان کند . اگر در حرفه صافکاری خود استاد و با تجربه هستید می توانید با طراحی وب سایت صافکاری کار خود را پر رونق تر ، و ارائه خدمات خود را به منطقه و حوزه ای خاص محدود نکنید، اگر توجه داشته باشید افراد در ظاهر شیک ماشین خود بسیار حساس بوده و برای ترمیم آن بدون محدویت مکانی حاضر به ترمیم ماشین خود هستند . و حاضر هستند تا ماشین خود را به هر کجا ببرند تا به روز اول خود برگردد .
مزایایی طراحی وب سایت برای صافکاری
همان طور که گفته شده و می دانید خیلی از افراد برای صافکاری ماشین خود حاضرند تا کیلومتر ها راه را بپیمایند تا ترمیم بدنه ماشین به نحوه احسنت انجام گیرد و همانند روز اول گردد . از این رو می توان با طراحی وب سایتی در سطح وسیعی تبلیغات انجام داده . از مزایایی طراحی وب سایت اینکه این امکان را فراهم می کند تا تصاویری از تجارب و کار های که انجام داده اید را در وب سایت اختصاصی خود قرار دهید ، این امکان را فراهم می کند تا خدمات و تعرفه های کاری خود را در آن برای همگان قرار دهید و در صورت تخفیفاتی و درج کردن  آن در سایت سطح مراجعات خود را بالا برده. با ایجاد طراحی وب سایت این امکان را برای مشتریان فراهم می کنید تا بتوانند رزرو و نوبت قبلی داشته باشند و خیلی خدمات بهتر و مدیریتی درست را برای مشتریان لحاظ می کنید.

هنرکده خواجوند یکی از قوی ترین قطب های تعمیر بدنه خودرو بدون افت رنگ و ارزش خودرو در تهران و ایران می باشد. طراحی سایت هنرکده خواجوند توسط تیم طراحی سایت ایران سایت انجام شده است. این سایت تحت گارانتی خدمات سئوی شرکت طراحی و ب ایران سایت می باشد.

شرکت طراحی وب ایران سایت تجربه های خوبی در طراحی سایت برای صافکاری ها و تعمیرکارهای ماشین دارد از نمونه سای های انجام شده برای این صنف به سایت اتوبی رنگ مدرن  اشاره کرد که در کلمه کلیدی صافکاری بی رنگ در صفحه اول گوگل می باشد.

هنرکده خواجوند که بعد از یک سال بهره گیری از خدمات ایران سایت از مشتریان بسیار راضی ما می باشد تصمیم گرفت تا در بستر خدمات ارزش افزوده ایران سایت تصمیم به ارتقا و نوسازی سایت خود نماید. در سایت جدید امکان قالب ریسپانسیو و گالری های داینامیک به سایت اضافه شده است. 

آیا شما هم از مشتریان ایران سایت هستید و می خواهید از خدمات  ارزش افزوده ما استفاده کنید؟ آیا از دیزاین سایت خود خسته شده اید به صفحه خدمات ارزش افزوده ما سری بزنید. ما تمام نیازهای شما را برآورده خواهیم ساخت

در این قسمت تصویر سایت قدیمی خواجوند را ملاحظه می نمایید. (بزرگ شدن تصویر منوط به کلیک روی تصویر است)

 

طراحی وب سایت هنرکده خواجوند
Technologies