طراحی وب سایت نمایندگی کیاموتورز شماره 118

کیا موتور که به عنوان یک خودرو کره ای در بین ایرانیان بسیار محبوب بوده ،برگرفته از دو لغت چینی (کی : به معنای فراتر از) و (آ : مخفف کلمه آسیا بوده) که با شعار "دنیا را به حرکت درآوریم" بازار های دنیا را تسخیر کرده و در این میان با توجه به اینکه محصولات خود را دائما بروز و در بازار رقابتی عرضه می کند توانسته است در 172 کشور جهان خودرو های خود را روانه بازار کند .که در کشور ایران این خودرو ها بسیار مورد استقبال واقع بوده اند . از این رو فعالانی که در ایران در زمینه خودرو های کره ای واردات انجام می دهند با طراحی وب سایت نمایندگی کیاموتورز می توان بسیاری از کارها را مدیریت کرد . می توان از طریق طراحی وب سایت برای نمایندگی های سطح کشور این امکان را فراهم کرد تا بتوان با مراجع به سایت لیست خودرو های که می خواهند را رزرو و سفارش دهند ، با طراحی وب سایت نمایندگی کیاموتورز این امکان را برای مشتریان فراهم می کنید که بتوانند از جزئیات شرکت کیاموتورز و تکنولوژی های را که به بازار عرضه می کند را در سایت خود در اختیار مشتریان قرار داد. این امکان را فراهم می کند که در صورت بروز مشکلی که در جهت استفاده از خودرو ، مشتریان با آن مواجه شوند را از طریق سایت بصورت آنلاین جویا شوند ، 
از ویژگی های که در کیاموتورز شماره 118 بوده این که صفحات اینترنتی متعددی وجود دارند که توسط عاملیت 118 کیا موتورز اداره می‌شوند. با وب سایت نمایندگی کیاموتورز شماره 118 می توانید لینک های به سایت کیاموتورز داشته باشید . و از گارانتی ها و مواردی که شرکت کیا پیشتیبانی می کند مطلع باشید .
 

عاملیت مجاز کد 118 جلالیان یکی از عاملیت‌های موفق اطلس‌خودرو در استان تهران است که در محدوده‌ی غرب تهران به مشتریان کیا موتور سرویس می‌دهد. نمایش کلیه محصولات این کمپانی و خدمات ارایه دهنده ی نمایندگی شماره 118 در سایت طراحی شده توسط شرکت مهندسی طراحی سایت ایران سایت صورت گرفته است.

Technologies