طراحی وب سایت شرکت دیتا الکترونیک پارسیان

شرکت دیتا الکترونیک پارسیان از آن دسته مراکز تخصصی ترین تعمیرات موبایل می باشد که با ارائه ی بهترین امکانات آماده ی خدمت رسانی به مشتریان عزیز نیز می باشد. در این مرکز تخصصی موبایل کار های متفاوت و مختلفی صورت می گیرد. اگر گوشی موبایل تان شکسته و یا نیاز به تعمیر دارد و شما فرصت کافی ندارید که یک مرکز معتبر با تعمیرکاران حرفه ای پیدا کنید به شما پیشنهاد می شود که حتما به مرکز تخصصی تعمیرات موبایل شرکت دیتا الکترونیک پارسیان مراجعه نمایند و با اطمینان خاطر موبایل خود را در برای تعمیر در این مرکز قرار دهند.
در طول مدت زمانی که گوشی شما نزد شرکت دیتا الکترونیک پارسیان برای تعمیر برده شده است این شرکت یک گوشی جایگزین به شما می دهد تا تماس ها و ارتباط تان را از دست ندهید.
هنگامی که شما به کار خودتان مشغول هستید پیک های این شرکت گوشی معیوب شما را از محل مورد نظر تان از شما تحویل می گیرند.
تعمیر گوشی موبایل در حدود کمتر از یک ساعت و حتی در روزهای تعطیل نیز امکان پذیر می باشد. تمامی تعمیرات گوشی ها با ضمانت یک ماهه و قیمت بر اساس تعرفه دولتی صورت می گیرد.
کارت اعتباری 500 هزار ریالی در هر مراجعه به این شرکت اعتبار 100 هزار ریالی برای دریافت انواع خدمات به شما داده می شود و 5 بار می توان از آن استفاده شود.
در طراحی وب سایت شرکت دیتا الکترونیک پارسیان سعی بر آن شده است که تمامی امکانات و خدمات مربوط به این شرکت که در راستای آن مشغول به فعالیت ی باشد را به طور کامل و دقیق ذکر شود. هم چنین از طریق این سایت می توان از تمامی خدمات تعمیراتی و سخت افزاری موبا یل نیز اطلاع کافی را پیدا کرد که این خود باعث پیشرفت سطح کیفی این شرکت تخصصی می باشد.
 

 

زمینه کاری فروشگاه دیتا الکترونیک پارسیان واردات و پخش انوع گوشی موبایل و همچنین خرید و فروش سیم کارت می باشد. طراحی سایت این فروشگاه توسط گروه طراحی وب سایت ایران سایت در حال انجام است.

طراحی وب سایت شرکت دیتا الکترونیک پارسیان
Technologies