طراحی وب سایت شرکت الماس سیستم

شرکت الماس سیستم جزء آن دسته از شرکت های پر آوازه و قدیمی می باشد که خدمات پس از فروش و گارانتی و ضمانت نامه را برای لپ تاپ نیز عرضه می نمایند. این شرکت بسیار با سابقه با اسم تجاری الماس در بازار های کامپیوتری مشغول به فعالیت و خدمات مختلفی را نیز عرضه می کند. بنا بر این با استفاده از طراحی وب سایت برای این شرکت با تجربه و نام دار خود را در سطح بالایی از تبلیغات در راس کار خود قرار نیز داد.
در طراحی وب سایت شرکت الماس سیستم تمامی امکانات مربوط به سیستم انبار آنلاین در آن ذکر شده است. هم چنین فروشگاه آنلاینی که مربوط به انبار آن می شود و سیستم استعلام گارانتی آن همراه با سیستم ثبت گارانتی و ضمانت نامه آنلاین برای این وب سایت به طور کامل و دقیق طراحی و پیاده سازی شده است.
این شرکت با توجه به تجربه ای که در زمینه ی حرفه و فعالیت خود دارد، در سطح بسیار بالایی مشغول به کار و فعالیت می باشد توانسته است اعتماد مشتریان خود را جلب کند و سطح کیفی و کمی کار و فعالیت خود را در زمینه های کاری خود به سطح بسیار بالایی از استاندارد ها برسانند. این شرکت با داشتن مجوز رسمی ارائه ی خدمات پس از فروش از سوی سازمان صنعت و معدن و هم جنین شرکت های ارتباطات زیر ساختی آنها و هم چنین با گرفتن مجوز رسمی تعمیرات از طرف اتحادیه ی فناوران و گرفتن مدرک بین المللی از سوی ios9001 بر این مفتخر است که که بتواند بهترین و به روز ترین امکانات تعمیراتی و سخت افزاری را در اختیار مشتریان عزیز خود قرار دهد. این شرکت با داشتن کادری بسیار حرفه ای و مجرب و با داشتن اطلاعات به روز و امکانات مجهز گارانتی هزاران دستگاه IT تا به امروز توانسته است در سطح کاری خود بهترین ها را ارائه دهد.

 

شرکت الماس سیستم یکی از شرکت های قدیمی ارایه دهنده خدمات گارانتی لپ تاپ می باشد. این شرکت با نام تجاری الماس خدمات ارایه می دهد. طراحی سایت این شرکت به همراه سیستم انبار آنلاین و فروشگاه آنلاین مرتبط با انبار و همچنین سیستم استعلام گارانتی و سیستم ثبت گارانتی آنلاین این مجموعه در تیم طراحی سایت و توسعه ایران سایت در دو فاز انجام و تحویل این مجموعه شده است.

طراحی وب سایت شرکت الماس سیستم
طراحی وب سایت شرکت الماس سیستم
COLOR PALLETE
25% 20% 20% 20% 10% 5%
#2b55ae
#eef7f6
#f3f3f3
#4c4a4a
#161616
#ffffff
FONTS STYLE
IranYekan

A . B . C . D . E . F . G . H . I . J . K . L . M . N . O . P . Q . R . S . T . U . V . W . X . Y . Z.

ایران یکان

الف · ب · پ · ت · ث · ج · چ . ‌ح · خ · د · ذ · ر · ز . ‌ژ · س . ‌ش · ص · ض · ط · ظ · ع · غ · ف · ق · ک · گ · ل · م · ن · و · ه · ی

Technologies