طراحی وبسایت شرکت بتن سبک آذر پولاد

این شرکت بزرگ بتن سبک آذر پولاد جزء مجهز ترین و بزرگ ترین واحد های تولید بتن سبک پایه سیمانی بدون آهک با نام تجاری بتان در شمال غرب کشور مشغول به کار و فعالیت نیز می باشد.گروه طراحی وب سایت شرکت تخصصی ایران سایت طراحی سایت این شرکت توان گر و بزرگ را به عهده داشته است.
این شرکت  بتن سبک آذر پولاد فعالیت خود را از سال های خیلی دور شروع نموده و هم چنین در زمینه های گوناگون و مختلف ساختمانی به صد ها پروژه های ساختمانی و عمرانی و صنعتی نیز خدمات خود را عرضه نموده است و به همین دلیل همواره در راستای سبک سازی و عرضه ی تکنولوژی های به روز و نوین ساختمانی یک جامعه ی بزرگ مهندسین عمران را همکاری می کند.
در این راستا فعالیت هایی که انجام می دهد به صورت زیر می باشد.
تولید کننده ی انبوه بتن که انبوه بسیار زیادی از تیرچه های بتونی استاندارد و تیرچه های فلزی و هم چنین بلوک های سبک و تامین بتن اماده  و بلوک پلی استایرن سقفی از این قبیل نیز می باشند.
دیر فعالیت های این شرکت بتن سبک آذر پولاد فروش محصولات و کالا های سبک سازی ساختمان در قالب کلینیک تخصصی سبک سازی ساختمان که شامل انواع بلوک های سبک و عایق و پانل های دیواری سبک ساختمان ها نیز می شود.
خدماتی که شامل مشاوره و طراحی و اجرا سقف های نوین ساختمانی هم چون اجرای تخصصی سقف های عرشه فولادی با کادر مجرب و امکانات بسیار کافی و همین طور سقف های یوبوت و کوبیاکس و اجرای عملیات فوم بتن در آن نیز می باشد.
در طراحی وب سایت شرکت بتن سبک آذر پولاد تمامی کار های و پروژه هایی که تا کنون به ثبت رسیده است همراه با تمامی عکس ها و توضیحات کامل آن در وب سایت مربوطه ذکر شده است. این خود باعث اطلاع رسانی بسیار قوی از نمونه کار های و فعالیت های این شرکت می باشد.
 

 

شرکت بتن سبک آذر پولاد مجهز ترین واحد تولید بتن سبک پایه سیمانی بدون آهک با نام تجاری بتان در شمال غرب کشور میباشد.گروه طراحی وبسایت ایران سایت طراحی سایت این شرکت توانگر را به عهده داشته است.

طراحی وبسایت شرکت بتن سبک آذر پولاد
Technologies