طراحی سایت کالای خواب پرقو

شرکت کالای خواب پرقو از سال 1383 در زمینه تولید انواع کالای خواب شامل : روتختی های لوکس ، ملحفه ، بالش ، تشک و سرویس های هتلی فعالیت خود را آغاز نماید. اکنون با گذشت دو سال از زمان تاسیس این شرکت تولیدی موفق شده است تا نیاز بیمارستان هایی مانند خاتم الانبیاء ، ایرانمهر ، بهمن و بیمارستان هایی که تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار دارند را تامین نماید. اصولی که کالای خواب پرقو پیاده می کند استفاده از مواد اولیه با کیفیتی مرغوب و استاندارد بوده که از تجهیزات به جدید و کادری با تجربه و متخصص در این زمینه بهره می گیرد. کالای خواب پرقو برای این که بتواند این موفقت را ابدی نماید تصمیم گرفت تا سایتی را برای معرفی بهتر خود در فضای مجازی طراحی نماید. طراحی سایت این مجموعه توسط گروه ایران سایت صورت گرفت. تیم متخصص ایران سایت که تجربه ی دیرینه ای در زمینه طراحی سایت و بهینه سازی آن دارند توانستند سایتی واکنش گرا را با توجه به نیاز روز برای این مجموعه طراحی نمایند. می توانید برای دیدن سایت کالای خواب پرقو به سایت این مجموعه مراجعه نمایید تا با تمامی محصولات تولیدی که کالای خواب پرقو می تواند تولید نماید و هم چنین رنگ آمیزی آن ها اطلاعات لازم را به دست آورید. ویترینی برای معرفی محصولات کالای خواب پرقو در نظر گرفته شده است که در سایت این مجموعه قابل دیدن خواهد بود. ایران سایت در گذشته نیز سایت هایی در زمینه کالای خواب و محصولات آن سر و کار داشته و طراحی سایت آن ها را انجام داده است. هم اکنون نیز برای چندمین بار پیاپی موفق به طراحی سایتی زیبا  و شکیل در زمینه محصولات خواب گردید. سایت قبلی که آن نیز در زمینه کالای خواب بود سایت کالای خوای ثمین اکسون بود که آن نیز با طراحی عالی و بسیار زیبا طراحی گردید. 

طراحی سایت شرکت کالای خواب پرقو بصورت واکنش گرا  طراحی شده و ویترین محصولات شرکت پرقو می باشد. 

شرکت طراحی وب ایران سایت در قالب رسالت خود برای طراحی انواع سایت ها بعد از طراحی سایت  کالای خواب ثمین اکسون سایت کالای خواب پرقو را نیز طراحی کرده است.

شرکت طراحی وب ایران سایت مجری و طراح سایت های شرکتی، سازمانی، شخصی، هنری، علمی و ... می باشد

COLOR PALLETE
25% 25% 15% 15% 10% 10%
#355a9c
#101f44
#365b9e
#ffe8b3
#eef4ff
#ffffff
FONTS STYLE
IranSans

A . B . C . D . E . F . G . H . I . J . K . L . M . N . O . P . Q . R . S . T . U . V . W . X . Y . Z.

ایران سنس

الف · ب · پ · ت · ث · ج · چ . ‌ح · خ · د · ذ · ر · ز . ‌ژ · س . ‌ش · ص · ض · ط · ظ · ع · غ · ف · ق · ک · گ · ل · م · ن · و · ه · ی

Technologies