طراحی سایت کارگاه فرهنگی هنری پادشاه نامه

با توجه به اینکه علاقمندان فیلم های غیر ایرانی نیز آمار زیادی داشته و در کلوپ های سطح شهر نیز بیشتر فیلم های به فروش رفته را فیلم های غیر ایرانی شامل می شوند، و با توجه به فراوانی در این فیلم ها که حجم کاری زیادی را می طلبد تا این فیلم ها دوبله شوند ولی بستری شده تا افراد زیادی را به خود مشغول کند ، برای ساماندهی و یکپارچه کردن همه این فیلم های دوبلاژ شده می توان با طراحی سایتی کارگاه فرهنگی هنری اقدام به جمع آوری و تهیه های فیلم دوبلاژ شده کرد . در این حالت طراحی سایت که تشکیل شده از افرادی متخصص و حرفه ای که گروهی جهت سانسور فیلم های روز دنیا طبق قوانین اسلامی می کنند . با طراحی سایت کارگاه فرهنگی هنری رفته رفته بانکی از فیلم های ناب دوبلاژ شده را خواهیم داشت . در این حالت می توان از این طریق منبع درآمد های بسیاری را کسب کرد . و ایده ای مناسب بوده تماشاچیان بسیاری از طرفداران فیلم ها برتر دنیا . اگر در طراحی سایت خود بستر خوبی را ایجاد کنید همانند بسیاری از سایت های معروف مانند سایت بازار که کاربر با ورود به آن هر نوع اپلیکیشنی را می تواند دانلود کند . که در طراحی سایت کارگاه فرهنگی هنری چنین ایده ای را می توان عملی ساخت ، و در زمینه فروش و بازاریابی نیز وب سایت طراحی شده می تواند منبعی خوبی برای تبلیغات اینترنتی در آینده باشد . چرا که اینگونه سایت ها از پتانسیل بالای برخوردار بوده است.
از مزایایی دیگری که طراحی سایت کارگاه فرهنگی هنری می تواند داشته باشد می تواند محلی برای پذیریش آن دسته از فیلم های که کاربران مایل هستند برایشان دوبلاژ شود ، باشد ، که خود این موضوع نیز با استقبال زیادی همراه بوده است.
 

کارگاه فرهنگی هنری پادشاه نامه در زمینه دوبلاژ فیلم و سریال فعالیت دارد. طراحی سایت این مجموعه توسط تیم طراحی سایت ایران سایت انجام شده است.

طراحی سایت کارگاه فرهنگی هنری پادشاه نامه
Technologies