طراحی سایت وردپرسی دانش آموز کارآفرین

دکا مخفف عبارت “دانش آموز کارآفرین” است. این طرح برگرفته از تجربیات و دانش اساتید برجسته ایرانی در حوزه های مختلف مدیریت منابع انسانی، کارآفرینی، فروش، بازاریابی و مدیریت آموزشی است تا محصولی بین المللی را بر اساس فرهنگ و سلیقه ایرانی ارائه کنند .

امروزه تغییرات وسیعی که در حوزه کسب و کار مشاهده می شود، نشان می دهد که روش های سنتی دیگر ضامن موفقیت نیستند و اغلب شرکت ها و افراد موفق کسانی هستند، که به علم روز مجهز شده و یاد گرفته اند در رقابت های پیچیده، فعالیت اقتصادی خود را با پیروزی به ثمر برسانند. در سطح جامعه هم شاهد این موضوع هستیم؛ در حالی که بسیاری از شرکت های با سابقه در حال ورشکستگی هستند، شرکت های سوده بزرگی ایجاد شده اند که از دانش و مهارت های نوین کسب و کار بهره می برند.

رقابت ها قطعا در سال های پیش رو سخت تر و پیچیده تر خواهد شد و تصور اینکه در  ۱۰ الی ۱۵ سال آینده که دانش آموزان فعلی آماده ورود به بازار کار هستند در چه سطحی از رقابت با همسالان خود و حتی بازارهای بین الملل قرار خواهند گرفت، والدین و مسئولین آموزش کشور را به تکاپوی یافتن راهی جهت ” آموزش فرزندان امروز برای زمان خودشان ” سوق می دهد.

 

قابلیت‌های سایت دانش آموز کارآفرین

 

  •  هاست اختصاصی نامحدود
  •  طراحی قالب صفحات مطابق تمامی نیازهای پروژه
  •  ایجاد قابلیت های زیر در صورت نیاز در طراحی صفحات بصورت نامحدود، فرم ساز، تماس با ما، گالری، اخبار و مقالات، پادکست، کلیپ ها، دست نوشته ها، اسلایدر
  •  سیستم پروفایل با قابلیت ثبت نام و ورود به زیر پورتال ها 
  •  ارائه یکسال خدمات ویرایش وبسایت مذکور بدون هزینه اضافی 
  • ارائه یکسال خدمات آموزش سیستم مدیریت محتوا مربوط به سایت مذکور بدون هزینه اضافی
 
Technologies