طراحی سایت موسسه حقوقی پویان

روزانه افراد زیادی برای کار های حقوقی خود وارد فضای مجازی می شوند و در آن به جستجو می پردازند و می خواهند تا جواب های خود را بیابند و هم چنین به دنبال وکیلی برای مشکلات خود می باشند در این میان وکلا و مراکز و موسسات حقوقی زیادی هم چیزی به نام وب سایت ندارند. داشتن یک وب سایت برای موسسه حقوقی از اهمیت بسیاری برخوردار است.
شما می بایست برای این که مشتریان خود را بیشتر کنید حتما اقدام به طراحی سایت نمایید به این دلیل که بیشتر مردم جواب مشکلات شان را در اینترنت جستجو می نمایند. سایت یک موسسه حقوقی باید به گونه ایی باشد که هم راهنمای موکلین باشد و هم به گونه ایی باشد که همگی به حسن سابقه موسسه و هم وکلای درون موسسه اعتماد نمایند.
مؤسسه حقوقی پویان ابتدا در سال 1385 تحت عنوان دفتر حقوقی پویان به همت آقای صمد ( امیر ) هاشمی که از افسران ارشد بازنشسته نیروی انتظامی ( شهربانی سابق ) می باشند در شهرستان آباده ـ شیراز شروع به کار کرد.
در حال حاضر این مؤسسه با بهره گیری از تخصص و تجربه وکلای پایه یک، پایه دو، کارآموزان وکالت و کارشناسان در رشته های مختلف از قبیل تصادفات، بیمه، روابط کار و امور تأمین اجتماعی، امور شهرداری ها، خانواده و امثالهم در مسیر خدمت رسانی به متقاضان محترم حرکت می کند.
از ویژگیهای بارز و منحصر بفرد آن انجام امور مربوطه متقاضیان دریافت خدمات به صورت تیمی است که در قالب کارگروه های تخصصی به ارائه خدمت می پردازند این کارگروه ها شامل : کارگروه های کیفری 1 و 2، حقوقی 1 و 2، خانواده، امور حسبی، امور ثبت شرکت ها و امور تجاری، وصول مطالبات، تنظیم قراردادها، روابط کار و تأمین اجتماعی، امور شهرداری ها و امور مرتبط با دادگاه انقلاب و غیره می باشد.
از مزایای بارز سایت موسسه حقوقی پویان می توان به دایرکتوری های قوی حقوقی و قابلیت ریسپانسیو و همچنین حضور در صفحه اول گوگل برای واژه مهم موسسه حقوقی اشاره داشت.

طراحی سایت این مجموعه توسط شرکت طراحی وب ایران سایت انجام شده است.

اگر با دیدن این نمونه کار طراحی سایت نیاز به یک وبسایت حرفه ای را در خود دیدید با ما در تماس باشید و یا درخواست کارشناس رایگان خود را ثبت کنید. 

 

Technologies