طراحی سایت استودیو مهرداد صالحی

طراحی سایت عکاسی صنعتی مهرداد صالحی
عکاسی صنعتی مهرداد صالحی با عنوان استودیو مهرداد صالحی به طور کاملا ویژه با متود سفارشی کارفرما کار خود را انجام می دهد. سایتی که برای این عکاسی طراحی شده است که به طور کاملا حرفه ای و ویژه طراحی شده است. یکی از برترین ویژگی های بارز سایت طراحی شده برای عکاسی صنعتی مهرداد صالحی خاصیت OnePage بودن صفحه اصلی آن می باشد بدین معنی که حالت تک صفحه ای دارد. سایت این عکاسی توسط گروه طراحی و سئو ایران سایت طراحی شده است که با توجه به جدیدترین متدلوژی های روز دنیا طراحی شده است. همیشه ایران سایت برای طراحی سایت های خود از جدیدترین متدها استفاده می کند تا سایت طراحی شده برای مشتری جزء سایت های جدید باشد یعنی به گونه ای که کاربر پسند باشد ، از رابط کاربری خوبی برخوردار باشد. سایت هایی که در حال حاضر طراحی می شوند باید توجه ویژه ای به علایق کاربران و این که مشتریان آن چه افرادی از جامعه می باشند شود و ایران سایت نیز از ایت قاعده تبعیت کرده و تمامی جوانب لازم برای طراحی سایت را در نظر گرفته و بعد اقدام به طراحی سایت برای مشتریان خود خواهد کرد. زیرا همیشه رضایت مشتری ملاک مهمی برای ایران سایت خواهد بود. سایتی که برای این مجموعه طراحی شده است به صورت کاملا ریسپانسیو و واکنش گرا طراحی شده است. یکی دیگر از امکاناتی که در سایت این مجموعه پیاده سازی شده است برقراری اتصال سایت به اکانت اینستاگرام و به نمایش در آوردن محبوب ترین پست های اینستاگرام در سایت این مجموعه می باشد که حالت کاملا گرافیکی دارد. سایتی که برای عکاسی صنعتی مهرداد صالحی طراحی شده است تمامی قسمت های آن به صورت پویا طراحی شده است به عبارت بهتر حالت داینامیک دارد. گرافیکی که برای هر قسمت طراحی شده است در آن حالت های ویژه ای در نظر گرفته شده است. سلیقه خاصی برای طراحی گرافیک در سایت این مجموعه در نظر گرفته شده است. تمامی این کارها توسط گروه ایران سایت که یکی از برترین شرکت های طراحی سایت در ایران می باشد صورت گرفته است. این سایت نیز مانند بقیه کارهای ایران سایت بر روی سئو نیز مانور داده است تا بتواند سایت مجموعه عکاسی صنعتی مهرداد صالحی را در بین برترین شرکت های عکاسی در گوگل معرفی نماید.

 

طراحی سایت استودیو مهرداد صالحی بصورت کاملا ویژه و با اتود سفارشی کارفرما کار شده است. ویژگی بارز این سایت OnePage بودن صفحه اصلی آن است. 

کار بصورت کاملا ریسپانسیو و واکنش گرا طراحی شده است. از ویژگی های بارز این سایت اتصال سایت به اکانت اینستاگرام و نمایش محبوب ترین پست های اینستاگرام در سایت بصورت کاملا گرافیکی می باشد. 

تک تک قسمت های سایت بصورت داینامیک  بوده و گرافیک هر قسمت بصورت مجزا و ویژه کار شده است.

همچنین این سایت روی کلمات کلیدی: عکاس صنعتی، عکاس صنعتی، عکاسی تبلیغاتی، عکاسی صنعتی و تبلیغاتی، تور مجازی و عکاسی 360 درجه می باشد

گزارش این سایت پس از دریافت گزارش کامل از سئو در ادامه همین مطلب به اطلاع عموم خواهد رسید

طراحی سایت استودیو مهرداد صالحی
Technologies