طراحی سایت آژانس گردشگری مهراندیش

شرکت مرکز اطلاع رسانی اکو توریسم و توریسم ایران در کشور ارمنستان می باشد برای این که بتواند میزان توریسم ورودی و معرفی مراکز دیدنی و حتی فرصت های سرمایه گذاری در ایران را افزایش بدهد فعالیت خود را آغاز نموده است. این شرکت دارای نماینده ای مستقیم در کشور ایران می باشد. در کشور ایران آژانس مهر اندیش به عنوان نماینده رسمی ایران شرکت فعالیت خود را آغاز نموده است. این مجموعه نیز همانند دیگر مشتریان ایران سایت اقدام به طراحی سایت برای معرفی فعالیت خود در دنیای مجازی نمود که انجام این کار را شرکت ایران سایت برعهده گرفت. سایت طراحی شده برای این مجموعه به صورت کاملا حرفه ای و پیشرفته طبق متدها و تکنولوژی های روز دنیا طراحی شده است. در این سایت امکانات زیادی برای مشتریان عزیز با توجه به نیازهای آن ها در نظر گرفته شده است. تمامی این طراحی ها توسط گروه طراحی ایران سایت طبق سلایق آژانس گردشگری مهراندیش صورت گرفته است. اگر سری به این سایت بزنید خواهید دید که امکانات زیادی در آن تعبیه شده است که عبارتند از : اعلام زمان دقیق تورها ، اخبار جدید در مورد تورهای گردشگری ، هتل های پذیرنده توریست در کشور ارمنستان ، اطلاعات کامل در مورد گردشگری ارمنستان ، رزرو بلیط به صورت کاملا آنلاین. حتی آژانس گردشگری مهر اندیش می تواند در زمینه های مرتبط دیگری مانند اقامت ارمنستان ، ثبت شرکت ، خرید ملک ، اعزام دانشجو ، پانسیون دانشجویی ، تعیین وقت سفارت ، پیک آپ سفارت و حتی آموزش های لازم در زمینه سفر شما به کشور ارمنستان اطلاعات کامل و جامعی درج شده است تا مشتریان محترم آژانس گردشگری مهر اندیش بتوانند با کسب اطلاعات کامل در زمینه اقامت و سفر به خرید و رزرو بلیط اقدام نمایند. اگر شما مشتریان محترم از دیدن سایت آژانس مهر اندیش لذت بردید می توانید برای طراحی سایت خود با شماره های درج شده در سایت شرکت ایران سایت تماس حاصل فرمایید.   

 

 

شرکت مرکز اطلاع رسانی  اکو توریسم و توریسم ایران در ارمنستان با هدف بسط توریسم ورودی و معرفی مراکز دیدنی و فرصتهای سرمایه گذاری ایران شروع به کار نموده است .نماینده مستقیم این شرکت در ایران  آژانس مهر اندیش می باشد. طراحی سایت این مجموعه توسط شرکت طراحی وب ایران سایت انجام شده است.

اگر با دیدن این نمونه کار طراحی سایت نیاز به یک وبسایت حرفه ای را در خود دیدید با ما در تماس باشید و یا درخواست کارشناس رایگان خود را ثبت کنید. 

طراحی سایت آژانس گردشگری مهراندیش
Technologies