طراحی سایت فروشگاهی

ایران سایت یکی از شرکت های بزرگ طراحی وب با دارا بودن کامل ترین مدیریت فروشگاه آنلاین کسب و کار به کاربران این دسترسی را می دهد تا با تمامی ویژگی ها و کاربرد های هر بخش آشنا شوند، با کلیک بر روی عنوان مورد نظر به مطالب دقیق تری دسترسی پیدا کنید

طراحی سایت فروشگاهی

    طراحی سایت فروشگاهی

    طراحی سایت فروشگاهی مناسب برای کسب و کار هایی می باشد که محصولات فیزیکی یا آنلاین دارند و نیاز دارند با داشتن فروشگاه اینترنتی میزان فروش محصولات خود را افزایش دهند ، شما می توانید انواع سایت های فروشگاهی طراحی شده توسط ایران سایت را مشاهده کنید و مشاوره آنلاین جهت راه اندازی سایت فروشگاهی دریافت کنید.

    قیمت طراحی سایت فروشگاهی

    هزینه و قیمت طراحی سایت فروشگاهی با توجه به امکانات و زبان برنامه نویسی انجام شده بسیار متفاوت می باشد ، برای این که بدانید هزینه طراحی سایت فروشگاهی چقدر است. با کارشناسان ایران سایت تماس گرفته تا شما را در این زمینه راهنمایی کنند.

    آیا درگاه پرداخت در طراحی سایت فروشگاهی ارائه می شود؟

    هزینه و قیمت طراحی سایت فروشگاهی با توجه به امکانات و زبان برنامه نویسی انجام شده بسیار متفاوت می باشد ، برای این که بدانید هزینه طراحی سایت فروشگاهی چقدر است. با کارشناسان ایران سایت تماس گرفته تا شما را در این زمینه راهنمایی کنند.

    آیا برای طراحی سایت فروشگاهی اینماد لازم است؟

    برای دریافت درگاه پرداخت یکی از اصلی ترین مجوز ها دریافت اینماد می باشد ، اگر نیاز به درگاه پرداخت داشته باشید دریافت اینماد اجباری می باشد ، اما نگران نحوه دریافت اینماد نباشید زیرا ایران سایت در طول کل پروژه همواره در کنار شما خواهد بود تا بدون هرگونه مشکل بتوانید وبسایتی کامل و امن را داشته باشید.

    تفاوت طراحی سایت فروشگاهی اختصاصی با انواع دیگر وب سایت‌ها

    در ادامه به تفاوت های طراحی سایت فروشگاه اختصاصی با انواع مختلف طراحی سایت خواهیم پرداخت

    کسب رتبه بالا برای طراحی سایت فروشگاهی

    مهم ترین نکته برای طراحی وب سایت فروشگاهی این است که توسط کاربران دیده شود تا افراد بتوانند با دیدن و اعتماد به این سایت به راحتی خرید کنند. اولین کار برای دیده شدن سایت، کسب رتبه بالا در گوگل است که موتور جستجو بتواند با درخواست کاربران سایت شما را به آنها نشان دهد. اگر شما قصد طراحی سایت فروشگاهی را دارید به این نکته توجه کنید که هیچگاه این کار را با قالب هاب آماده و رایگان در اینترنت انجام ندهید زیرا این مورد یکی از المان های منفی گوگل حساب می‌شود و حتی ممکن است سایت شما از روی فضای اینترنتی توسط گوگل حذف شود.

    جستجو بصورت پیشرفته برای طراحی سایت فروشگاهی

    در طراحی وب سایت فروشگاهی بدلیل وجود حجم زیادی از اطلاعات ممکن است کاربران برای پیدا کردن محصول یا خدمات خاصی دچار مشکل شوند به همین دلیل به این نکته توجه کنید که حتما در طراحی سایت اختصاصی از ماژول جستجو پیشرفته کالا استفاده کنید. در طراحی سایت فروشگاهی ساختار و قابلیت جستجو با پیچیدگی‎های زیادی همراه است و باید تمامی ویژگی‎های تشکیل دهنده‎ ی کالا در آیتم‎های جستجو، مد نظر قرار داده شود. این آیتم‎ها می‎تواند قیمت، سایز، رنگ، جنس، سال ساخت و کشور سازنده و ... باشد. بدین صورت در زمان مشتری صرفه جویی می‎شود و در مدت زمان کوتاهی کالای مورد نظر خود را خریداری می‎کند.

    مدیریت و پشتیبانی قوی برای طراحی سایت فروشگاهی اختصاصی

    مهم ترین ویژگی برای طراحی سایت فروشگاهی قسمت مدیریت بدون نقص می‌باشد که بتواند به خوبی کار را هماهنگ کند و وظایف هر بخش را مشخص کند به گونه ای که مشتریان بتوانند محصول مورد نظر خود را بدون مشکل خریداری نمایند. وجود پنل مدیریت قوی نیز مانند موارد دیگر در سایت‎های غیر فروشگاهی به سختی قابل تعبیه است و به همین دلیل هسته‎ی سایت فروشگاهی باید منحصر به فروشگاه باشد.شما با ساخت یک سایت فروشگاهی می توانید فعالیت خود را بدون هیچ حد و مرزی گسترش دهید و این تفاوت باعث گسترش بیشتر کسب و کار با رقیبان می‌باشد.

    طراحی سایت فروشگاه اینترنتی

    طراحی سایت فروشگاه اینترنتی برای معرفی و فروش انواع محصولات و خدمات در هر زمینه کاری است که با توجه به نوع محصول می‌توان قالب مناسبی برای طراحی وب سایت فروشگاهی استفاده کرد. در این نوع سایت فروشگاهی فروشنده کالا و خدمات خود را بر روی سایت قرار می‌دهد و توضیحات و قیمت مربوط به آن را به نمایش می‌ذارد و مشتریان به راحتی می‌توانند محصول و خدمات مد نظر خود را در هر زمان و مکانی خریداری کنند. معمولا پرداخت در وب سایت فروشگاه‌ اینترنتی به صورت ابزارهای پرداخت الکترونیک قابل انجام است. کارت‌های پرداخت الکترونیک، چه بصورت مجازی (فقط قابل استفاده در فضای اینترنت) و چه به صورت فیزیکی اغلب قابل استفاده در چنین محیط‌هایی هستند. البته فروشگاه‌های اینترنتی محلی معمولاً قابلیت تحویل پول در هنگام دریافت کالا را نیز دارند، ولی در خریدهای اینترنتی جهانی معمولاً چنین امکانی فراهم نیست.

    طراحی سایت فروشگاه آنلاین

    طراحی سایت فروشگاه آنلاین برای بسیاری از افرادی که دنبال رونق کسب و کار خود هستند یکی از اهداف ضروری و لازم حساب می‌شود. بسیاری از سایت‌های فروشگاه آنلاین قیمت کالا های خود را بسیار کمتر و ارزانتر از فروشگاه های کوچک و مغازه‌ها تعیین می‌کنند. این امر می‌تواند چندین دلیل داشته باشد. یکی از این دلایل این است که کاربران از اینترنت برای پیدا کردن کالاهای ارزانتر استفاده می‌کنند و بسیاری از صاحبان چنین فروشگاه های آنلاینی این مطلب برای پیشرفت در کسب و کار خود استفاده می‌کنند. با توجه مطالب مطرح شده نتیجه می‌گیریم که برای راه اندازی یک وب سایت فروشگاهی باید به نکات مهمی توجه کنیم که ممکن است در پیشرفت کسب و کار ما نتیجه بسیار مطلوبی داشته باشد. شرکت ایران سایت با سابقه فعالیت 14 ساله در زمینه طراحی سایت فروشگاهی با تیمی حرفه ای می‌تواند بهترین گزینه برای انجام این کار باشد. کمتر کسب و کار فروشگاهی وجود دارد که برای معرفی کسب و کار و محصولات خود به کاربران دنیای وب یک فروشگاه آنلاین نداشته باشد . اگر شما هم از آن دسته از کاربرانی هستید که یک فروشگاه دارید اما هنوز هیچ وب سایتی برای معرفی کسب و کار و محصولاتتان طراحی نکرده اید ، دیگر وقت آن رسیده که دست به کار شوید و یک فروشگاه آنلاین طراحی کنید چراکه رقبای شما با داشتن یک فروشگاه آنلاین چندین گام در معرفی و فروش محصولاتشان از شما جلوتر هستند . طراحی فروشگاه آنلاین بستری را در دنیای وب برای شما فراهم می‌ کند تا بتوانید تک تک محصولات فروشگاه خود را در آن معرفی کرده و به صورت اینترنتی به فروش برسانید ؛ بنابراین طراحی فروشگاه آنلاین به عنوان بهترین راه برای تبلیغات کسب و کار شما و محصولاتی که به فروش می رسانید ، کاربران زیادی را با فروشگاه شما آشنا کرده و درنتیجه با سرازیر کردن کاربران زیادی به وب سایت فروشگاهی شما موجب افزایش چشم‌ گیر فروش محصولات شما می شود ؛ درنتیجه با طراحی فروشگاه اینترنتی خیلی راحت می توانید کسب و کارتان را در مدت زمان کوتاهی توسعه و گسترش دهید و به جای داشتن یک شعبه از فروشگاهتان ، چندین شعبه داشته باشید و میزان درآمدتان را به صورت چشم‌ گیری افزایش دهید . طراحی فروشگاه آنلاین یا از طریق قالب اختصاصی یا همان CMS اختصاصی صورت می‌ گیرد یا از طریق قالب آماده و رایگان وردپرس . درصورتی که قصد دارید طراحی فروشگاه آنلاین شما با هزینه کم و در مدت زمان کوتاهی انجام شود به شما پیشنهاد می کنیم که از CMS وردپرس برای طراحی آن استفاده کنید . استفاده از CMS وردپرس نه تنها نیازی به صرف هزینه زیاد برای داشتن یک فروشگاه آنلاین ندارد بلکه می‌توان با استفاده از آن در مدت زمان خیلی کوتاهی یک فروشگاه آنلاین طراحی کرد .

    سفارش ساخت سایت فروشگاهی

    دغدغه مشترک اکثر کاربرانی که قصد دارند برای معرفی کسب و کار فروشگاهی و محصولات خود به کاربران دنیای وب یک وب سایت طراحی کنند ، پیدا کردن یک شرکت طراحی سایت معتبر است که به آن سفارش ساخت سایت فروشگاهی خود را بدهند . از آن جایی که شرکت های طراحی سایت کوچک و بزرگی با اوج گرفتن دنیای طراحی وب سایت های مختلف به وجود آمده اند ، انتخاب و پیدا کردن یک شرکت طراحی سایت معتبر که خدمات ویژه ای را در این زمینه به کاربران ارائه دهد و از همه مهم تر وب سایت حرفه ای با اصول و تکنیک های سئو را طراحی کرده و در اختیار کاربران قرار دهد کار بسیار دشواری است . البته با توجه به برخی از معیارهای حائز اهمیت مانند : سابقه فعالیت و نمونه کارهای یک شرکت طراحی سایت می توان فهمید که آن شرکت یک شرکت حرفه ای و معتبر در زمینه طراحی سایت و سئو است یا خیر؟ درواقع شرکت های طراحی سایت حرفه ای از سابقه کار طولانی مدتی در زمینه طراحی و پیاده سازی وب سایت و همچنین بهینه سازی آن در موتورهای جستجو برخوردار هستند بنابراین سابقه فعالیت بالا اولین نشانه یک شرکت معتبر در زمینه طراحی سایت است از طرفی نمونه کارهای قدرتمند نیز میزان حرفه ای بودن یک شرکت طراحی سایت را نشان می دهند . شرکت طراحی سایت ایران سایت به عنوان حرفه ای ترین شرکت طراحی سایت در ایران بیش از دو دهه در زمینه طراحی سایت و سئو فعالیت کرده است و از همه مهم تر تاکنون توانسته است نمونه کارهای قدرتمندی را به مشتریان خود ارائه دهد . بنابراین به شما پیشنهاد می کنیم که برای سفارش ساخت سایت فروشگاهی با شرکت ایران سایت تماس بگیرید و از کارشناسان حرفه ای و مجرب این مجموعه مشاوره لازم را دریافت کنید .

    خرید سایت فروشگاهی ارزان

    هیچ کس نیست که دوست نداشته باشد یک وب سایت فروشگاهی ارزان قیمت در مدت زمان کوتاهی نصیبش شود تا بتواند با استفاده از آن کسب و کار و محصولات خود را به کاربران دنیای وب معرفی کند . شرکت طراحی سایت ، ایران سایت به عنوان یکی از 10 شرکت برتر در ایران این امکان را برای شما فراهم می کند تا بتوانید با خرید سایت فروشگاهی ارزان از این مجموعه یک ابزار قدرتمند تبلیغاتی در وب داشته باشید تا با استفاده از آن علاوه بر معرفی کسب و کار و تک تک محصولاتی که به کاربران ارائه می دهید ، کاربران زیادی را به وب سایت خود بکشانید و با افزایش فروش محصولاتتان سود بیشتری را به جیب بزنید . با وجود چنین امکانی تمامی کاربرانی که دوست دارند یک وب سایت فروشگاهی داشته باشند اما از بودجه زیادی برخوردار نیستند می توانند از یک وب سایت فروشگاهی برخوردار شوند و اینگونه کسب و کار و محصولاتشان را در دنیای وب مطرح کنند . وب سایت های فروشگاهی که شرکت ایران سایت به کاربران و مشتریان خود ارائه می دهد تمامی ویژگی ها و آپشن های یک وب سایت حرفه ای را دارند که از مهم ترین آن ها می توان به برخوردار بودن از رتبه بالا در موتورهای جستجو به ویژه موتور جستجوی گوگل اشاره کرد که موقعیت ایده آلی را برای معرفی فروشگاه آنلاین مورد نظر و محصولات آن به کاربران دنیای وب و همچنین جذب مشتریان زیاد فراهم می کند . علاوه بر این سرعت بالا در بارگذاری وب سایت های فروشگاهی که توسط تیم مجرب و زبده ایران سایت طراحی می شوند مثال زدنی است به گونه ای که تمامی وب سایت های فروشگاهی ایران سایت در کمتر از 3 ثانیه بارگذاری می شوند که این مسئله تاثیر چشم گیری در رتبه سئو سایت فروشگاهی خواهد داشت .

    قیمت سایت فروشگاهی

    اولین و مهم‌ ترین مسئله ای که همه مشتریان طراحی سایت فروشگاهی نگران آن هستند ، قیمت سایت فروشگاهی است . بدیهی است که طراحی سایت فروشگاهی نسبت به طراحی سایت های دیگر مانند طراحی سایت شرکتی به دلیل امکاناتی که باید در آن قرار بگیرد از جمله: سبد خرید ، مقایسه محصول ، فیلتر محصولات براساس پارامترهای مختلف و ... کار سخت تری است از این رو است که قیمت طراحی سایت فروشگاهی نسبت به سایر وب سایت ها گران تر است اما پارامترهای دیگری هم هستند که در قیمت سایت فروشگاهی تاثیر بسزایی دارند که یکی از مهم ترین آن ها قالب سایت فروشگاهی است . برخی از شرکت های برنامه نویسی از قالب اختصاصی برای طراحی سایت فروشگاهی استفاده می کنند به گونه ای که صفر تا صد وب سایت را به صورت اختصاصی متناسب با درخواست ها و نیازهای مشتری کدنویسی و طراحی کرده و در اختیار او قرار می دهند . طراحی سایت فروشگاهی با قالب اختصاصی از امنیت بالاتری برخوردار می باشد اما هم قیمت بالاتری دارد و هم اینکه طراحی آن مدت زمان تقریبا طولانی به طول می انجامد . بنابراین پیشنهاد می شود کاربرانی که فرصت زیادی برای راه اندازی وب سایت فروشگاهی خود دارند و همچنین از بودجه کافی برخوردار هستند از قالب اختصاصی برای طراحی سایت فروشگاهی خود استفاده کنند . برخی دیگر از شرکت های طراحی سایت از قالب آماده وردپرس برای طراحی سایت فروشگاهی استفاده می کنند که برای طراحی سایت فروشگاهی با این قالب نه تنها به بودجه زیادی نیاز نیست بلکه وب سایت فروشگاهی با این روش در مدت زمان خیلی کوتاهی آماده می شود. بنابراین اگر از زمان و بودجه کافی برای طراحی وب سایت فروشگاهی برخوردار نیستید بهتر است از قالب وردپرس برای طراحی سایت فروشگاهی استفاده کنید تا هم هزینه کمتری پرداخت کنید و هم اینکه بعد از گذشت مدت زمانی کوتاه یک وب سایت فروشگاهی داشته باشید.

    طراحی سایت فروشگاه اینترنتی

    اگر هدف شما از طراحی سایت فروشگاهی رقابت با سایت ها و شرکت های رقیب است، قطعاً توسعه یک سایت فروشگاه اینترنتی پیش نیاز موفقیت فروشگاه اینترنتی شماست. کاملاً بدیهی است که چنین نیازی به هیچ وجه با کمک فروشگاه سازان آنلاین برآورده نمی شود، زیرا طراحی بصری سایت شما در طراحی سایت فروشگاهی خاص و مطابق با نیاز و سلیقه شما و مشتری نهایی شما می باشد. و با نگاهی به فروشگاه های اینترنتی موفق  در میابیم که اصول افزایش بازدید سایت و بهبود رتبه سئوی سایت بسته به نوع فعالیتی است که انجام می دهید که باید به طور مناسب رعایت شود. علاوه بر این در آینده اجرای فرصت های ویژه برای افزایش فروش با طراحی فروشگاه اینترنتی تخصصی از فرصت های توسعه بالاتری برخوردار خواهد بود.

    طراحی فروشگاه اینترنتی ریسپانسیو

    طبق آمار ترافیک سایت ها ، امروزه بیشتر کار در اینترنت از طریق گوشی های هوشمند و تبلت ها انجام می شود و هر روز بر این میزان افزوده می شود. بنابراین شکی نیست که تطبیق نمایش وب سایت شما با دستگاه های مختلف موبایل و تبلت امروزه یک ضرورت است. طراحی سایت فروشگاه اینترنتی باید به گونه ای باشد که فروشگاه اینترنتی به خوبی با اندازه صفحه نمایش یک دستگاه هوشمند سازگاری داشته باشد تا ناوبری در سایت آسان باشد. و نیازی نباشد تا کاربر برای مشاهده تمامی بخش های سایت شما و خرید به خود زحمت دهد. همچنین یکی از مهمترین جنبه های محبوبیت موتورهای جستجو، طراحی ریسپانسیو یا واکنش گرا بودن سایت های اینترنتی است.

    پشتیبانی فنی فروشگاه اینترنتی

    پشتیبانی فنی مستمر و خدمات پس از فروش پس از ساخت وب سایت فروشگاه اینترنتی همواره یکی از اصول اصلی و اهداف ایران سایت برای اطمینان از رضایت و آسایش مشتریان بوده است. برخلاف خدمات طراحان سایت معمولی در بازار، ما به ارتباط مستمر و موثر با مشتریان، نظارت و رفع نیازهای آنها برای خدمات ایجاد فروشگاه اینترنتی اعتقاد داریم و وظیفه خود می دانیم که همواره به کیفیت خدمات پس از فروش خود توجه داشته باشیم. ما به بهبود کیفیت خدمات و پشتیبانی افتخار می کنیم. وب‌سایت‌های توسعه‌یافته در شبکه ایران سایت همیشه حفظ می‌شوند، بنابراین شما کوچک‌ترین نگرانی در مورد به‌روزرسانی و عملکرد امن سایت خود برای رشد کسب‌وکار آنلاین خود ندارید.

    فروشگاه اینترنتی با سرعت بالا

    در دسترس بودن ثابت سایت یک الزام نیست، بلکه یک اصل اساسی است، به خصوص در مورد طراحی سایت اینترنتی ، که باید 24 ساعته پس از راه اندازی فروشگاه اینترنتی شما در دسترس و عملیاتی باشد. خرید هاست با کیفیت بالا، سرعت بالا و قابل اعتماد می تواند در دسترس بودن واقعی را برای شما به ارمغان بیاورد و بازدید و رتبه سایت شما را افزایش دهد. امکان توسعه وب سایت تخصصی حرفه ای کاملاً مناسب و سازگار با نیازهای کسب و کار شما از دیگر مزیت های توسعه وب سایت در شرکت ایران سایت است.

    هزینه توسعه سایت فروشگاهی تخصصی چگونه محاسبه می شود؟

    تعرفه های سایت مطابق با استانداردهای برنامه نویسی، جذابیت و کیفیت طراحی تعیین می شود. هزینه طراحی سایت در ایران از چند صد هزار تومان تا چند صد میلیون تومان متغیر است. در واقع قیمت طراحی سایت متناسب با خدمات ارائه شده می باشد. هزینه طراحی سایت فروشگاهی ایران سایت متعادل و منطبق بر استفاده از فناوری های روز، حفظ کیفیت و رعایت استانداردها می باشد.

    مراحل ساخت وب سایت فروشگاه تخصصی در ایران سایت چگونه است؟

    در طراحی ویژه کارفرما پس از عقد قرارداد ابتدا فرم اطلاعات اولیه را پر کرده و در صورت وجود تصاویر، کاتالوگ یا فایل های دیگر به ایران سایت تحویل داده می شود. چند روز پس از زمان‌بندی و در نهایت نیازسنجی و شروع پروژه، نمونه صفحات مختلف از بخش گرافیک جهت بررسی و مطالعه به کارفرما تحویل داده می‌شود که در صورت تایید، طرح گرافیکی به واحد گرافیک منتقل می‌شود. بخش مناسب برای اجرا و کدگذاری و در نهایت برای بررسی های مکرر در اینترنت قرار داده می شود. در صورت عدم تایید طرح، درخواست تغییرات یا توسعه رایگان است.

    سوالات متداول مربوط به طراحی سایت فروشگاهی

    پاسخ به سوال های متداول در زمینه طراحی سایت فروشگاهی

    آیا طراحی سایت فروشگاهی دارای درگاه پرداخت آنلاین است؟

    بله، تیم طراحی و توسعه ایران سایت به مشتریان امکان خرید محصول را می دهد، پس از دریافت نماد الکترونیکی  و درگاه بانکی می توانید پرداخت های آنلاین را فعال کرده و یا از درگاه واسط در وب سایت استفاده کنید.

    نماد اعتماد الکترونیکی چیست و چگونه می توانم آن را فعال کنم؟

    اینماد یا نماد اعتماد الکترونیکی توسط مرکز طراحی تجارت الکترونیک برای تایید اصالت و مقبولیت سایت های فروشگاهی ارائه شده است و برای فعال سازی آن نیاز به آدرس و ارائه نحوه کار دارد که این خدمت را می توانید از طریق ایران سایت به راحتی دریافت کنید.

    آیا مشتری میتواند نحوه ارسال کالا را انتخاب کند؟

    بله، زمانی که کاربر روش ارسال را انتخاب می کند، هزینه ارسال در هزینه نهایی محاسبه می شود.

    فیلتر سایت فروشگاهی پیشرفته چیست؟

    در فیلتر پیشرفته، محصولات با مشخصات فنی و ظاهری برای جستجوی دقیق تر در سایت فیلتر می شوند.

    آیا سایت فروشگاهی با در نظر گرفتن سئو طراحی شده است؟

    تمامی سایت های توسعه یافته توسط تیم ایران سایت مبتنی بر سئو هستند اما اگر برای توسعه وب سایت نیاز به مشاوره و تحلیل سئو دارید به صفحه سئو مراجعه کنید.

    آیا برای افزودن محصول و دسته بندی محصولات محدودیتی وجود دارد؟

    هیچ محدودیتی برای افزودن محصولات و گسترش دسته بندی محصولات برای سایت فروشگاه شما وجود نخواهد داشت.

    آیا سایت فروشگاهی که توسط ایران سایت توسعه داده شده است در موبایل به درستی نمایش داده می شود؟

    تمامی سایت های تخصصی و نیمه تخصصی توسعه یافته توسط ایران سایت ریسپانسیو بوده و در حالت موبایل به درستی نمایش داده خواهند شد.

    طراحی سایت فروشگاهی

    اولین سوالی که افراد برای طراحی سایت کسب و کار خود از شرکت طراحی سایت می پرسند این است که طراحی سایت فروشگاهی چگونه باید باشد؟ طراحی وب سایت فروشگاهی باید به گونه ای باشد که حس اعتماد و امنیت در خرید محصول را به کاربر القا کند و او را به مشتری دایمی تبدیل نماید زیرا با افزایش سایت های فروشگاهی و تمایل کاربران به خرید آنلاین، نمی توان تاثیر وب سایت فروشگاهی را در ارائه خدمات و فروش محصولات انکار کرد. جذابیت در طراحی سایت فروشگاهی از اهمیت بالایی برخوردار است. جذابیت در سایت فروشگاهی به این دلیل اهمیت دارد که مشتری در برخورد اول تصمیم خود را می گیرد که برای خرید دوباره محصول به سایت فروشگاهی مراجعه کند. این موضوع برای طراحی سایر سایت های آنلاین هم صدق می کند، به طور کلی برای طراحی سایت های فروشگاهی بهتر است عناصر بصری، راهکارهای موثر فروش و اصول روانشناسی در خرید رعایت شود چنانچه هر یک از موارد بیان شده در طراحی سایت های فروشگاهی لحاظ نشود تاثیرات منفی در جذب کاربر و مشتری خواهد داشت. بعد از مشخص شدن نیازمندی های مشتری برای طراحی سایت فروشگاهی، تقریبا نیمی از راه سفارش و اجرای پروژه طراحی سایت طی شده است. با توجه به نیازمندی های مشتری شرکت طراح به این نتیجه می رسد که بهینه ترین حالت طراحی برای سایت کسب و کار مجازی مشتری کدام است. گاهی پیش می آید که مشتری از سوی سازمان یا شرکت بزرگ برای سفارش طراحی سایت مورد نظر و سرمایه گذاری روی آن به مجموعه طراحی سایت مراجعه می کند. سازمان های بزرگ معمولا درخواست برنامه بلند مدت برای مدیریت فرایندهای درون سازمانی خود دارند. شما باید همانند یک شرکت بزرگ برنامه طولانی مدت برای طراحی سایت خود داشته باشید. در سفارش طراحی سایت باید برنامه و وسعت کار مشتری کاملا مشخص شود تا مشکلی در ادامه مسیر طراحی سایت ایجاد نشود. شاید در ابتدا انتظارات و نیازمندی زیادی از سایت خود نداشته باشید اما زمانی که در کسب و کار خود پیشرفت کنید به مرور به امکانات و نیازمندی های بیشتر و جدیدتری احتیاج پیدا خواهید کرد.

    نکات مهم در هنگام ثبت سفارش طراحی سایت فروشگاهی

    زمانی که تصمیم می گیرید سفارش طراحی سایت کسب و کار خود را به شرکت طراحی سایت بسپارید بایستی برخی از نکات مهم را به یاد داشته باشید تا طراحی سایت فروشگاهی همان گونه که مورد تایید و نظر شماست انجام شود. چنانچه نکات مهم در نحوه سفارش طراحی سایت حرفه ای را یاد بگیرید برای سفارش طراحی سایت با مشکل یا ضرر و زیان مالی رو به رو نخواهید شد. شرکت های حرفه ای طراحی سایت را در گوگل جستجو کنید. قرار داد سفارش طراحی سایت خود را با شرکت های معتبر و حرفه ای ببندید، مجموعه های تخصصی در طراحی سایت تمامی بندهای یک قرارداد حرفه ای در طراحی سایت را کامل و جامع در زمان مشخص انجام می دهند. شرکت های معتبر و حرفه ای معمولا پروژه های زیادی را در زمینه طراحی سایت و بهینه سازی آن انجام داده اند شما می توانید از کسانی که قبلا سفارش طراحی سایت خود را به این شرکت ها سپرده اند در مورد تحویل پروژه، کیفیت و نتیجه کار سوالاتی بپرسید. شرکت های برند و دارای اعتبار در زمینه طراحی سایت با دانش و تخصص خود و برخورداری از کادر حرفه ای می توانند در زمان مشخص طبق نیازمندی های مشتری پروژه طراحی سایت را به مشتری تحویل دهند. از شرکت طراح سایت نمونه کار یا پروژه آماده را درخواست کنید، با مشاهده نمونه کار از مجموعه می توانید کیفیت کار و استانداردهایی که هر شرکت طراحی سایت باید در پروژه های خود رعایت کند بررسی کنید و در صورت تایید آن را به عنوان شرکت طراح سایت کسب و کار خود انتخاب کنید. بهینه سازی سایت و رعایت نکات سئو در طراحی بسیار اهمیت دارد، با مجموعه و شرکتی که این موارد را در طراحی سایت فروشگاهی رعایت می کند قراردا ببندید. طراحی سایتی که از همان ابتدا براساس سئو و استراتژی دیجیتال مارکتینگ راه اندازی شده باشد مدت زمان کمتری را برای رسیدن به اهداف خود طی خواهد کرد.