طراحی پیج اینستاگرام

طراحی پیج اینستاگرام

اینستاگرام یکی از مهمترین رسانه هایی است که این روزها مورد توجه قرار گرفته است. بسیاری از کسب و کارهای آنلاین کار خود را در فضای اینستاگرام آغاز کردند و پس از مدتی توانستند به برندی معتبر در میان مشتریان تبدیل شوند. کارشناسان بازاریابی بر این عقیده هستند که اینستاگرام یکی از فضاهایی است که به کسب و کارها کمک می کند تا خود را در برابر چشمان مشتریان بالقوه قرار دهند و این موضوع اهمیت بسیار زیادی دارد. بنابراین، جای تعجب نیست که امروزه بسیاری از کسب و کارها به دنبال طراحی پیج اینستاگرام باشند. 
 

Image


برای موفقیت باید حضور فعال داشته باشید!

بهتر است بدانید که اگر می خواهید در دنیای پر رقابت کاری دوام بیاورید باید حضور فعالی در پلت فورم های آنلاین داشته باشید و بی شک اینستاگرام یکی از این فضاهاست. با توجه به این موضوع که شما می توانید با حضور در پیج اینستاگرام به برندسازی دست پیدا کنید، طراحی پیج اینستاگرام یکی از مواردی است که تمامی کسب و کارها باید در راس کمپین های بازار یابی خود قرار دهند. در ادامه تلاش می کنیم تا اطلاعات بیشتری را در این زمینه در اختیار شما قرار دهیم. 

آموزش طراحی پیج اینستاگرام

بسیاری از افراد تمایل دارند در زمینه طراحی پیج اینستاگرام آموزش ببینند، اما در همین جا به شما می گوییم که این کار یک کار وقت گیر و زمان بر است و اگر فرد صبوری هستید، به این حوزه کاری وارد شوید. برای طراحی پیج اینستاگرام شما باید موارد متعددی را در نظر بگیرید که در ادامه بیشتر به آنها می پردازیم. 

قالب کاری را مشخص کنید!

وقتی می خواهید پیج کاری را در اینستاگرام راه اندازی کنید، باید به تم کسب و کار توجه داشته باشید. بی شک، پیج کاری کسب و کاری که در زمینه فروش لوازم آرایش فعالیت دارد با پیج کاری کسب و کاری که در زمینه فروش قطعات یدکی فعالیت دارد باید متفاوت باشد! اگر در زمان طراحی پیج به این موضوع توجه نداشته باشید، هرگز نمی توانید با موفقیت برندسازی کنید و در میان دید مشتریان بالقوه قرار گیرید. به همین دلیل توصیه می شود قبل از آنکه اقدام به راه اندازی پیج کنید با اهداف و ومسئولیت های کسب و کار آشنا شوید و پس از آن پیج کاری را پیش ببرید. 

به ترکیب رنگ ها توجه داشته باشید!

شاید برایتان تعجب آور باشد که بدانید هیچ چیز مانند ترکیب مناسب رنگ ها نمی تواند در طراحی پیج اینستاگرام موثر واقع شود. بهتر است بدانید مطالعات متعدد شناختی بر این موضوع تاکید می ورزند  مغز انسان به خوبی می تواند رنگ ها را پردازش کند و اگر از رنگ ها به درستی استفاده شود، آن ترکیب برای همیشه در ذهن ثبت می شود و این چیزی است که کسب و کارها به دنبال آن هستند. در نتیجه، اگر می خواهید پیج کاری شما با موفقیت رو به رو شود باید به این موضوع توجه ویژه ای داشته باشید!
 

Image

 

از ترکیب خلاقانه عکس ها استفاده کنید! 

شما با یک جستجوی ساده در اینترنت می توانید با نحوه چیدمان پست ها در اینستاگرام آشنا شوید و این موضوعی است که در طراحی پیج اینستاگرام اهمیت بسیار زیادی دارد. شما باید با توجه به نوع کسب و کار خود به این موضوع دقت کنید کدام چیدمان پیج شما را به پیجی ویژه در میان چشم مشتریان بالقوه تبدیل می کند. بهتر است بدانید شما برای اینکار به آنالیز دقیق مشتریان و مخاطبان خود نیاز دارید. به همین دلیل بهتر است پیج خود را راه اندازی کنید و با توجه به فیدبک هایی که دریافت می کنید به آرامی برای چیدمان پست های اینستاگرم تصمیم گیری کنید. 

برنامه طراحی پیج اینستاگرام

شاید این حرف را بارها از کسب و کارهای مختلف شنیده باشید که آنها برای طراحی پیج اینستاگرام اقدام کرده اند، اما با توجه به این موضوع که نتوانسته اند به موفقیت برسند، این کار را رها کرده اند! آیا می دانید دلایل اصلی عدم موفقیت آنها چیست؟! این دلایل به شرح زیر هستند: 

  • بهتر است بدانید اگر می خواهید برای طراحی پیج اینستاگرام اقدام کنید باید اهداف بلند مدتی را در نظر بگیرید. کار کردن در فضای اینستاگرام نیازمند وقت زیادی است. به طور متوسط شما باید یک سال وقت بگذارید و دائما به پیج خود برسید تا بتوانید مشتریان بالقوه را جذب کنید. 
  • از ایده های مناسب بهره ببرید. به طور مثال تلاش کنید هر چند وقت یکبار مسابقه راه بیاندازید و به برنده هدیه بدهید. همچنین، برنده باید به صورت حضوری در محل کار شما حاضر شود. این امر نشان میدهد که مسابقه شما واقعی است و همین امر اعتبار را برای کسب و کار شما به ارمغان می آورد. 
  • در دایرکت پاسخگو باشید. هیچ چیز بدتر از نیست وقتی در اوایل کار هستید و کسی برای شما دایرکت می فرستد دایرکت او را نادیده بگیرید. وقت بگذارید و جواب مشتریان بالقوه را با حوصله بدهید. این کار سبب می شود مشتریان به کسب و کار شما جذب شوند و به زودی پیج شما به پیج ویژه ای تبدیل خواهد شد. 
  • از هشتگ های مناسب استفاده کنید. یکی از بهترین کارهایی که سبب می شود مشتریان بالقوه کسب و کار شما را ببینند استفاده از هشتگ های مناسب است. این موضوع به دیده شدن کسب و کار شما کمک می کند و سبب می شود پیج شما به پیجی قوی و فعال تبدیل شود. 

 

Image

طراحی پیج اینستاگرام کاری

امروزه، تمامی کسب و کارها باید دارای پیج اینستاگرام باشند! این قانون نانوشته به کسب و کارها کمک می کند تا خود را در مقابل چشم بسیاری از کاربران و یا مشتریان بالقوه نشان دهند و این موضوع می تواند به رشد کسب و کار کمک کند. همچنین، شما می توانید با طراحی پیج اینستاگرام کاری عملیات برند سازی را با موفقیت انجام دهید و حتی این کار سبب می شود که هزینه تبلیغات شما به میزان زیادی کاهش پیدا کند. در نتیجه، اگر تصمیم دارید که به زودی به برندی معتبر تبدیل شوید و از رقبای کاری خود جلوتر باشید باید به اینستاگرام توجه داشته باشید. 

آیا طراحی پیج اینستاگرام در برندسازی موثر است؟

بررسی های آماری نشان می دهند که بسیاری از کاربران تا به حال اسم برندی را نشنیده اند و و وقتی در اینستاگرام برای کالا و خدمات جستجو می کنند با آن برند که کالا و خدمات مورد نیاز آنها را ارائه می دهد آشنا می شوند. از همین جا می توان تصمیم گرفت که اینستاگرام یکی از فضاهایی است که نقش بسیار مهمی در برندسازی دارد و اگر شما دانش استفاده از این پلت فرم را داشته باشید، به زودی می توانید به یکی از برندهای ویژه بازار تبدیل شوید.
 

طراحی گرافیک پیج اینستاگرام

شما می توانید برای طراحی پیج اینستاگرام از کامپیوتر و یا گوشی خود استفاده کنید. نرم افزارهای متعددی وجود دارند که به شما کمک می کنند پست های خود را به زیبایی طراحی کنید. برخی از این نرم افزارها که به شما کمک می کنند تا پست های خود را بر روی گوشی طراحی کنید به شرح زیر هستند:

  • اپلیکیشن Light room
  • اپلیکیشن VSCO
  • اپلیکیشن Canvas
  • اپلیکیشن Adobe Spark

این اپلیکیشن ها از معتبرترین اپلیکیشن هایی هستند که در این زمینه وجود دارند و شما می توانید با استفاده از آنها پست های هنرمندانه ای را خلق کنید و در طراحی پیج اینستاگرام خود به کار ببرید. اگر می خواهید پست های اینستاگرام را بر روی لپ تاپ و یا کامپیوتر طراحی کنید، می توانید از نرم افزارهای زیر استفاده کنید:

  • نرم افزار ایلاستریتور 
  • نرم افزار فتو شاپ 
  • نرم افزار افتر افکت 

همچنین، اگر قصد دارید در پیج خود از ویدیو استفاده کنید می توانید از نرم افزار متفاوتی که برای ویدیو هستند استفاده کنید. برخی از نرم افزارهای پر طرفدار که بر روی گوشی شما نصب می شوند به شرح زیرند: 

  • نرم افزار ویوا 
  • نرم افزار این شات 

تمامی نرم افزارهایی که در اینجا به شما معرفی کردیم به شما کمک می کنند تا در طراحی پیج اینستاگرام موفق عمل کنید و با پیج ویژه ای که می سازید مشتریان را جذب کسب و کار خود کنید. مطالعات نشان داده اند با توجه به این موضوع که در فضای اینستاگرام می توان از ترکیب عکس، فیلم، رنگ و متن استفاده کرد، برند سازی به سرعت در این فضا صورت می گیرد و به کسب و کارها کمک می کند تا هویت کاری خود را حفظ کنند. 
 

Image

نرم افزار ویوا ویدئو

همانطور که در بالا متوجه شده اید این نرم افزار یکی از مهمترین نرم افزارهایی است که می تواند به شما کمک کند تا ویدئوهای خلاقانه خود را بسازید. در این نرم افزار از تم های زیادی استفاده شده است و همین امر سبب شده است استفاده از آن در طراحی پیج اینستاگرام در نظر گرفته شود. 
همچنین، بسیاری از برنامه های این نرم افزار رایگان است و همین امر آن را جز یکی از محبوب ترین برنامه ها برای طراحی پیج اینستاگرام قرار داده است. در این برنامه موزیک های زیادی وجود دارند که شما می توانید بر روی ویدئو خود بگذارید. اگر این موزیک ها باب میل شما نبود، می توانید از گالری موزیک های مورد علاقه تان را پیدا کنید و بر ویدئو بارگذاری کنید. 

نرم افزار این شات

بسیار از افراد بر این عقیده هستند اگر نرم افزار این شات به بازار معرفی نشده بود، طراحی پیج اینستاگرام امکان پذیر نبود. قابلیت های این نرم افزار بسیار بالاست و مدل های بسیار زیادی از ویدئو را می توان با استفاده از آن ساخت. قالب های متفاوتی که بر روی این نرم افزار تعریف شده اند تقریبا می توانند رضایت بالای کاربران پیج را تامین کنند و این موضوع یکی از مواردی است که باعث محبوبیت این نرم افزار شده است. شما نیز در طراحی پیج اینستاگرام و یا طراحی پیج کاری می توانید از این نرم افزار بهره ببرید و به کسب و کار خود رونق ویژه ای ببخشید.

در این مقاله تلاش کردیم اطلاعات زیادی را در مورد طراحی پیج اینستاگرام در اختیار شما بگذاریم. همانطور که متوجه شده اید پیج اینستاگرام به شناساندن برند شما به مشتریان بالقوه کمک می کند و شما باید از این پلت فرم به درستی انتخاب کنید. در پیج اینستاگرام خود عکس های مناسب بارگذاری کنید و در دایرکت پاسخگو باشید. همچنین، ساخت ویدیو اهمیت بسیار زیادی دارد و به دیده شدن پیج کاری شما کمک می کند. رعایت این نکات به شما کمک می کند به زودی فالوورهای زیادی را جذب کنید و به یکی از موفق ترین افراد در حوزه کاری خود شوید.
 

 

1352 بازدید

طراحی ست اداری

طراحی ست اداری

طراحی ست اداری

طراحی ست اداری

طراحی ست اداری

طراحی ست اداری